Compania aeriană Air Moldova parcurge în continuare etapele procesului de restructurare.
Astfel, cu scopul optimizării proceselor curente și concentrarea maximă pentru asistența pasagerilor, anunțăm:
- Sistarea temporară a activității oficiului Air Moldova bd. Negruzzi 10 din Chișinău. (tot personalul din incinta agenției va fi concentrat pe asistența pasagerilor în regim online pe adresele electronice helpdesk@airmoldova.md
- Zborurile sunt sistate până la data de 30 iunie, inclusiv. Pasagerii vor primi notificare la adresele de email cu opțiunile de rambursare și rebooking.
- Call centrul companiei activează de la 08:00 până la 20:00 / zilnic
Stimați pasageri, rambursările pentru zborurile anulate se procesează în continuare.
Pasagerii care au procurat biletele online, pe site-ul companiei, vor primi rambursarea la solicitare, pe cardul cu care a fost achitat biletul.
Pasagerii care au procurat biletele achitând în numerar/cu cardul, prin intermediul agențiilor vor putea primi rambursarea în numerar/pe card, odată cu reluarea activității comerciale și operaționale a companiei.
Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare.
În curând vom anunța noi detalii din cadrul procesului de restructurare.