Una dintre cele mai afectate industrii în urma pandemiei, la nivel național și mondial, a fost și rămâne a fi aviația. Consecințele provocate de această criză sunt resimțite dur, atît de către compania Air Moldova cât și de pasagerii noștri.
Ca și toate companiile aeriene naționale și internaționale, compania aeriană AIR MOLDOVA a trebuit să se conformeze deciziei Comisiei Naționale a Situațiilor Excepționale și să anuleze toate zborurile regulate din perioada pandemiei COVID-19.
În această perioadă Air Moldova a contribuit la realizarea curselor charter de repatriere a cetățenilor Republicii Moldova, operând aceste zboruri pe timp de pandemie în condiții dificile. Restructurarea planului de zbor și deciziile asumate pe timp de criză au generat pierderi mari pentru companie, resimțite și în prezent.
Zborurile regulate au fost relansate treptat din 1 iulie 2020, cu o frecvență redusă din cauza evoluţiei situaţiei epidemiologice din Republica Moldova şi ţările unde Air Moldova operează zboruri și a perspectivelor liberalizării regimului de trecere a frontierei pentru cetăţenii RM.
Stimați pasageri, compania Air Moldova regretă incomodițățile create, din cauza zborurilor anulate și răspunsurile primite cu întîrziere, care se întâmplă din cauza factorilor care nu au depins în totalitate de companie.
Toate solicitările dumneavoastră sunt în procesare. Actualmente, au fost procesate în jur de 70% din numărul total de solicitări primite. Din cauza suprasolicitării procesarea scrisorilor durează mai mult timp decât de obicei. În același timp vă asigurăm că absolut toate solicitările vor avea un răspuns.
În acest sens, pentru a atenua incomoditățile create, compania AIR MOLDOVA propune pasagerilor care au achiziționate bilete pentru această perioadă, următoarele soluții:
- Schimbul gratuit de dată pentru aceeași destinație pînă la 24 octombrie 2021
- Voucher în echivalentul costului biletului achiziționat
- Rambursarea costurilor biletului, care se efectuează conform regulilor de rambursare a costurilor biletului. Pentru a afla regulile de rambursare a tarifului biletului, pasagerii sunt rugați să se adreseze la agenția/ sau în locul procurării biletului).
Toată asistența și suportul necesar pasagerii o pot primi, expedind o scrisoare la adresa de email helpdesk@airmoldova.md, online@airmoldova.md sau la numărul de telefon 022830830.